Foto's Online! - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu Foto's Online! - Reisverslag uit Zuid-Beijerland, Nederland van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu

Foto's Online!

Blijf op de hoogte en volg Raymond

05 Augustus 2012 | Nederland, Zuid-Beijerland

Het heeft even op zich laten wachten, maar een selectie van de foto's die wij in Cuba gemaakt hebben staat nu dan toch echt online!

We wilden de foto's eerst, net als tijdens de reis naar Australië, uploaden op Picturetrail. Op http://www.picturetrail.com/msbakker staat dan ook een album met de foto's die we de 1e dag gemaakt hebben.

Door de bestandsgrootte, en anderzijds ook door het grote aantal foto's, hadden we het maximale aantal foto's dat we konden uploaden na dit 1e album al bereikt.

Uiteindelijk hebben we dus maar besloten om de foto's op http://www.rlbakker.waarbenjij.nu te uploaden. Het aantal foto's dat we hier konden uploaden was wel minder dan we hadden gehoopt waardoor we de selectie wat hebben moeten inkrimpen.

Desalniettemin kan je nu bij elk reisverslag de toebehorende foto's zien. Als je een reisverslag selecteerd en dan op de pagina naar beneden scrollt tot waar je een reactie kunt geven staan daar een paar miniatuur foto's. Als je deze aanklikt krijg je alle foto's die bij het verslag horen vergroot te zien.

Raymond

On our way to the next adventure! Kijk voor foto's van onze reizen op: http://www.picturetrail.com/rlbakker http://www.picturetrail.com/vbbakker http://www.picturetrail.com.msbakker

Actief sinds 09 Juni 2010