Nog 1 dag en dan .... Going down under - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu Nog 1 dag en dan .... Going down under - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag en dan .... Going down under

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond

02 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Het komt nu toch heel dichtbij.
Vandaag zijn de tickets en de vouchers binnengekomen.
We hebben voor de zekerheid alles nog eens nauwkeurig nagelopen en ja, alles klopt.

Nu nog 1 dag werken en zaterdag de kleding en overige spullen inpakken.
Zondagmorgen wordt het vroeg opstaan.
De eerste vlucht van Amsterdam naar Heathrow staat gepland om 10:05 uur.
Normaal gesproken is dit toch een redelijk acceptabele vertrektijd maar iemand heeft verzonnen dat de Tour de France door Rotterdam moet komen. (Sinds wanneer ligt Rotterdam in Frankrijk,.....heb ik iets gemist?)
Toch maar het zekere voor het onzekere nemen en vroeg opstaan zodat we om 06:15 of 06:30 uur de deur uit kunnen.

Het zal niet waar zijn dat we bijna een jaar bezig zijn met de voorbereidingen en dan uiteindelijk ons vliegtuig missen omdat een deel van Nederland in zeemleren outfit komt kijken naar de start van de Tour.
Nee, dat gaat hem niet worden!

• 02 Juli 2010 - 14:01

Nesibo:

bob is de achtertuin bouwrijp aan het maken en wacht op het vertrek en dan gaat het gebeuren de kan komen de puinruimers .Het in plannen van plantenbak en pot transport zeker uitbesteed aan ton van transport bv ???? kom goe

• 02 Juli 2010 - 17:22

Biec:

Oh, spannend hoor die laatste dagen. Nederland kleurt (nog meer) oranje en jullie vertrekken down under. Ik hoop dat wij jullie onderweg ook kunnen volgen maar goed de eerste en de laatste week in ieder geval. Wees voorzichtig,geniet en maak lekker veel foto's . Dikke kus Biec

• 03 Juli 2010 - 10:39

Pa Opi:

prettige reis en tot horens

• 03 Juli 2010 - 20:10

Gos En Les:

goede reis en veel plezier!

• 04 Juli 2010 - 17:26

Ron:

He globbetrotters, welkom in Australië en bring my love to Queensland!Veel plezier en kijk uit he?
    Liefs van Ron en Martha.

• 05 Juli 2010 - 07:55

Ron:

Hoi Raymond, vergeet jij niet, in alle drukte van dit moment, Anita te zoenen, ze is jarig vandaag hoor! Dikke knuffel dus van Ron en Martha.

• 05 Juli 2010 - 08:24

Biec:

Hoi Zussie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog high in the sky of misschien al net geland. (die 19.15 op de reispapieren is toch locale tijd??) jullie zijn in ieder geval al een poosje op weg. Hopelijk zijn jullie niet al te brak, ik ben heel benieuwd naar jullie 1e indruk. Dikke kus en ik neem een bakkie thee op je (some things never change!!!) Dikke kus. Biec en natuurlijk ook van Jur en Luusje. xxx

• 05 Juli 2010 - 13:18

Pa Opi:

anita van harte gefeliciteerd en een fijne vakantie allemaaldoei

• 05 Juli 2010 - 17:11

Gos En Les:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag anit! en jullie een fijne vakantie!
    dikke knuffel xxx gos en les

• 05 Juli 2010 - 21:04

LRB:

Anita!!!!!!!!!!!!!!Van Harte Meid met je Verjaardag he?
    Liefs uit Mijnsh.Land.

• 05 Juli 2010 - 23:49

Anita:

bedankt voor alle felicitaties, ik heb er niet veel van gemerkt dat ik jarig was, mijn verjaardag duurde dit jaar erg kort!