5 Juli - Aankomst in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu 5 Juli - Aankomst in Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu

5 Juli - Aankomst in Sydney

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Raymond

06 Juli 2010 | Australië, Sydney

Gisteren zijn we om ongeveer 19:00 (local time) aangekomen op het vliegveld van Sydney.
We waren om ongeveer 10:00 op Schiphol vertrokken via Londen, waar vandaan we om ongeveer 13:00 weer vertrokken richting Singapore. Bij onze aankomst op Heathrow hadden we een prachtige cityview over Londen!
Bij aankomst op Sydney bleken 2 van onze 4 tassen niet in het vliegtuig gezeten te hebben. Daar moeten we vandaag dus nog even achteraan. Gelukkig hadden we met het inpakken de bagage wel wat verdeeld, zodat we allemaal wel iets schoons hebben.
We gaan zometeen onze camper ophalen en even langs het vliegveld om te kijken of onze tassen inmiddels al aangekomen zijn.
We hebben net wel lekker ontbeten en hebben een aardige nachtrust achter de rug.
Het is niet echt koud, maar je merkt wel dat het hier winter is.
We gaan straks even langs The Opera House en de Harbour Bridge.
De internettijd is voor nu op.
Doeidoei;).

Kijk voor bijbehorende foto's op: http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/23292078

• 06 Juli 2010 - 05:16

Tante Inge.:

Ben blij dat jullie goed aan gekomen zijn,en hoop dat de tassen snel nakomen,anders word het bloten billen werk.Feliciteer je moeder met haar verjaardag eneen dikke zoen en knuffel van mij voorjullie daar.Hoop dat alles voorspoedig zal verlopen,liefs daag.

• 06 Juli 2010 - 07:33

Ron:

Hoi Bakkertjes, gelukkig zijn jullie goed aangekomen maar klote dat er 2 tassen zoek zijn, elkaars kleding dragen is ook niet alles, maar goed, het is VAKANTIE! geniet van het mooie land en ga achter de zon aan, naar boven dus!Het is daar warmer en dus ook minder kleding nodig!Neem de tijd om alle moois goed in je op te nemen,je komt er niet snel een 2e keer.Liefs van Ron en Martha

• 06 Juli 2010 - 07:45

Biec:

He, gelukkig, jullie zijn er veilig. Nu nog even die 2 tassen scoren en het goede leven kan gaan beginnen. Geniet tot de 4e macht. xxx Jubilu

• 06 Juli 2010 - 08:04

LRB:

Thanks voor de info meid, en ik hoop dat de bagage nog in orde komt.Liefs uit NL.

• 06 Juli 2010 - 08:22

Kokosmakroon:

Breaky breaky.... kgggggg...ISS spacestation speaking... kggggg........
    suitcases found in spaceshuttle........ thanks ! kgggggggg...... and due to spacetimetable a late happy birthday for traveller Anita.... Kgggg.. Over and out...... kggggggggggg....

• 06 Juli 2010 - 11:47

Pa Opi:

hallo ramv fijn dat jullie goed zijn aangekomen nu nog de twee koffers vanavond gaan we winnnen met 3-1 doei opi

• 06 Juli 2010 - 12:17

Gos En Les:

We zijn blij dat jullie veilig zijn aangekomen.
    en ja dat is balen van de koffers. maar laat daar de pret niet door drukken.
    ze komen wel te voorschijn!
    Ga lekker genieten!

dikke knuffel gos en les

• 06 Juli 2010 - 15:02

Nesibo Van No 23 :

het kwartet bakkertjes 36 uur onderweg naar andere kant van onze planeet en ariveren met een duo,otje tassen /of kofertjes geariveerd.geniet met volle tuigen zo een reis vergeet je nooit gr nelsibo we blijven ullie volgen

• 06 Juli 2010 - 21:19

Jan I3:

Wat is-ie groot die A380. Wat moeten die twee missende koffers van jou groot zijn Raymond dat die niet mee konden in dat vliegtuig. Weet zeker dat Anita nooit meer shirts zonder borstzak voor je koopt nu ze zelf tijdelijk die van jou moet dragen en niets in kwijt kan. Voor allemaal: heel veel plezier in Australie