10 Juli - Ocean´s Tenth (richting Byron Bay) - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu 10 Juli - Ocean´s Tenth (richting Byron Bay) - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu

10 Juli - Ocean´s Tenth (richting Byron Bay)

Door: Michelle & Anita

Blijf op de hoogte en volg Raymond

10 Juli 2010 | Australië, Byron Bay

Vanmorgen hebben we eerst op het strand bij onze camping foto's gemaakt; prachtige vergezichten over de oceaan en verlaten, parelwitte zandstranden. We werden achtervolgd door een mevrouw die 45 jaar geleden geëmigreerd was vanuit Eindhoven naae Sydney. Zij vond het zó leuk om Nederlands te praten, we kwamen bijna niet van haar af, maar goed.. Onderweg zijn we nog een klein, oud plaatsje tegen gekomen, waar we zijn gestopt: Ulmarra.
Verder veel suikerrietplantages en bananenbomen gezien en af en toe een glimp van de oceaan opgevangen.
We zitten nu op het meest oostelijke puntje van Australië, Byron Bay. Hier staat een beroemde vuurtoren, op Cape Byron. Uiteindelijk konden we niet helemaal boven komen met de camper, omdat het druk was en de weg heel smal was, maar het uitzicht over de oceaan was wel heel mooi!
Die hebben we vanmiddag dus even bezocht.
Helaas vandaag alleen maar dode dieren gezien..
Hopelijk genieten jullie weer een beetje van de foto´s! Die zeggen genoeg.

Kijk voor bijbehorende foto's op: http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/23292078

• 10 Juli 2010 - 13:56

Gos En Les:

Mooie stranden! en zeker weten dat we van de foto's genieten!xxx van ons

• 11 Juli 2010 - 08:42

Pa Opi :

ik volg jullie helemaal hier alles goed snikheet nederland spanje vanavond 2-1 nu ik ga de fotos bekijken doei opi

• 12 Juli 2010 - 10:03

Nesibo:

bakkertje,s de hollandse bakkers zitten met een overschot van een massa oranje tompoucen hollanda espagne 0-1 hier regen en onweer 23 gr en vuzela,s in KLIKO,S rust