7 Juli - Op naar het noorden! - Reisverslag uit Cessnock, Australië van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu 7 Juli - Op naar het noorden! - Reisverslag uit Cessnock, Australië van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu

7 Juli - Op naar het noorden!

Door: Michelle & Vincent

Blijf op de hoogte en volg Raymond

07 Juli 2010 | Australië, Cessnock

Gister avond nog een paar keer naar Qantas gebeld en de koffers zouden afgelopen avond op de camping afgeleverd worden. Vanmorgen alleen nog steeds niets gehoord… Maar weer even bellen dus. De tassen zouden op z’n vroegst om 11 uur afgeleverd kunnen worden, we moesten echter al om 10 uur van de camping af. We wilden nu ook wel eens een stukje verder als Sydney, dus even een tripje naar Sydney Airport om zelf de koffers te halen.
Bij de Qantas Baggage Service vroegen we naar onze koffers waarop men even ging bellen waar de koffers van familie de Bont waren. Deze waren volgens de computer afgeleverd op de camping waar wij afgelopen nacht stonden, maar familie de Bont niet! Het zat namelijk zo: wij hadden het verkeerde Reference nummer gekregen, die van (familie de) Bond (007). Gelukkig bleken de tassen van familie Bakker en Visser wel op het vliegveld aanwezig te zijn! Dus Michelle en Pa hadden al hun kleding weer en konden weer een lange broek aan en zich dus kleden op het weer. Dat is namelijk niet zo geweldig hier in de buurt van Sydney – regenachtig en een graad of 10-15.
Na de 007 Mission zijn we vanaf het vliegveld nog even naar Sydney gegaan en hebben we door de authentieke wijk The Rocks gereden. Alleen nergens plaats om met onze vrachtwagen te parkeren, dus heeft pa 3 rondjes over de rotonde gereden terwijl wij de Harbour Bridge en The Opera House nog even vanaf de andere kant op de foto zetten.
Hierna zijn we begonnen met naar het noorden te trekken. We hebben vanmiddag een hele mooie route door de Hunter Valley - dé wijnstreek van Australië - gereden. In dit heuvelachtige landschap spotte Michelle onze eerste vorm van ‘Australian Wildlife’: een Walibi! Jammer genoeg lagen er verderop ook nog 2 Walibi’s die dood waren gereden…
Onderweg kwamen we ook nog een historisch dorpje tegen met nostalgische huisjes en een pittoresk winkeltje.
Zitten nu op een camping 180 km ten noorden van Sydney. Hopen op onze weg naar het noorden nog wat lekkerder weer tegen te komen.

Kijk voor bijbehorende foto's op http://www.picturetrail.com/sfx/album/view/23292078

• 07 Juli 2010 - 11:12

Vincent:

Hoi allemaal, bedankt voor alle leuke reacties! We hebben vandaag ook het verslag van 6 juli geplaatst en alle bijbehorende foto's bij de dagen! Groeten!! (Om de andere dagen te bekijken gewoon op 'vorige' klikken)

• 07 Juli 2010 - 12:22

Biec:

Gelukkig, eindelijk allemaal weer je eigen spullen. Even 2 dingen, 1: Weten jullie eigenlijk al dat we zondag in de finale staan????? 2: V&M letten jullie wel op dat je vader hier in Australie de vogels geen tikkels geeft, in de USA mag dat misschien nog wel maar down under is dat verboden!! Foto's zien er leuk uit. Truste voor zo en inderdaad op naar de zon. (Tante) Biec

• 07 Juli 2010 - 13:02

Gos En Les:

gelukkig dat jullie nu de koffers hebben. en lekker verder kunnen want het is niet niets om op je spullen te moeten wachten.
    geniet er van!

knuf xxx van ons

• 07 Juli 2010 - 21:29

Pa Opi :

hallo ramv alles is goed hoor ik geniet maar lekker de finale voor zondag nederland spanje duitsland heeft vanavond verloren met 1-0

• 07 Juli 2010 - 21:29

Pa Opi :

• 08 Juli 2010 - 19:49

Elvira:

Toch leuk dat jullie eerst een wildLIFE wallabi gezien hebben; velen zien eerst de platgereden variant. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag maandag (smsje kwam niet aan) en hele goeie reis; geniet ervan! Ben jaloers ;)

• 09 Juli 2010 - 00:10

Michelle&Vincent:

bedankt voor alle reacties, top dat we in de finale staan! helaas kunnen wij hier geen bestand uploaden van een usb stick waar onze verhaaltjes en foto's op staan, dus dat volgt nog. we zitten in Port Macquarie, aan zee, en gaan straks naar een koala reservaat. het is nu lekker weer, het zonnetje schijnt. see you!