Maandag 23 Juli 2007 - Richting Vancouver - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu Maandag 23 Juli 2007 - Richting Vancouver - Reisverslag uit Cache Creek, Canada van Raymond Bakker - WaarBenJij.nu

Maandag 23 Juli 2007 - Richting Vancouver

Door: Michelle & Vincent

Blijf op de hoogte en volg Raymond

23 Juli 2007 | Canada, Cache Creek

Vanmorgen eerst even mails beantwoord en daarna vertrokken richting Kamloops. Daar even boodschappen gedaan en toen wilden we meer naar het zuiden, richting Vancouver.
Omdat je met de camper niet zo hard kan als met een gewone auto, wilden we zo min mogelijk over de snelweg. De enige weg was dus nog een zandpad waar de gps ons dan ook overheen loodste! Met zo’n dertig kilometer per uur hebben we het nog een uur volgehouden, maar het wegdek werd alleen maar slechter, dus besloten we toen maar om te keren.
We zijn toen toch maar over de snelweg gegaan en nu zitten we in het plaatsje Cache Creek.
Ze hadden hier net als gisteren een zwembad, dus wij nog even gezwommen.
Daarna hebben we gebarbecued op de firepit, een soort barbecue die je hier op elke campingplaats vindt.
Eigenlijk was het vandaag dus een rustig dagje, maar morgen gaan we weer verder richting Vancouver.

Raymond

On our way to the next adventure! Kijk voor foto's van onze reizen op: http://www.picturetrail.com/rlbakker http://www.picturetrail.com/vbbakker http://www.picturetrail.com.msbakker

Actief sinds 09 Juni 2010